HOT OR NOT?



HOT:
1. att det bara är 24 dagar kvar till julafton, wohooo! fan vad jag ska handla julklappar dom närmsta dagarna, love it! nästan roligare att ge bort julklappar än att få.



2. ATT BARCA VANN MATCHEN IGÅR!!!!!!!!!!!!!!!


NOT:
som dom flesta vet så är falska människor något jag avskyr. jag har stört mig på denna sak så himla länge nu. jag bara måste få låta mina fingrar flöda över tagenterna angående detta :)

det finns en tjej här i tomelilla som jag bara inte tål. uppriktigt sagt, jag AVSKYR henne. hon har gjort så mycket skit för sig själv, helt ärligt. det finns inte många personer som bor i denna hålan som varken gillar eller umgås med henne, just för att hon är otroligt omogen och rent ut sagt, blåst. jag var med som åhörare till en rättegång förra måndagen som stod emellan denna tjejen och en nära vän till mig. den andra tjejen stod tilltalad för misshandel på min vän. i rättegången ljög den här tjejen så fruktansvärt mycket om vad som hade orsakat att hon misshandlade min vän osv. hon sa bla att min vän och "hennes gäng" hade mobbat den här tjejen under tiden som hon gick på högstadiet. att hon hade fått utstå både inknuffningar i skåp och blivit kallad hora m.m. jag satt där och lyssnade på hennes lögner utan att få säga ett ord till henne. och det gjorde mig förbannad, riktigt jävla förbannad. för sanningen är att det var JAG som blev förnedrad på detta sättet av hennes lilla tönt "gäng" när JAG gick i sjuan. inte hon. JAG. kan ni då förstå hur arg jag var när hon vände på rollerna och använde vad hon gjorde mot mig till sin egen fördel? jag fick sitta där och lyssna på hennes lilla snyft historia om hur synd det var om henne och blablabla. hon tillochmed LOG när hon berättade sin historia, och i pauserna gav hon oss blickar som "jag är överlägsen". hur hon nu hade tänkt att tjäna på det i en rättegång förblir en gåta för mig. som tur var fanns där en film på den här misshandlen och rättegången slutade med att tjejen ska betala min vän 5.500 kr + att hon ska ha 35 timmars ungdomstjänst.
när hon hade fått domen och gick ut ur rättsalen började hon störtböla och sa "jag ska fan inte ge henne några pengar" osv. sedär, så går det visst när man sitter och leker tuff från början ;) skrattar bäst som skrattar sist, din jävla idiot.
PAYBACK IS A BITCH, BITCH!


this one is for you, geek!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
jt -