helgen i bilder



oscar

alexander och jag (den bjuder jag på!)

elin och emma

jag och elin

den andra alex, elin och malin

well, vi var ju och bowlade i ystad med några härliga klasskompisar till mig i fredags, sedan avslutade vi kvällen med ett resturangbesök på bröderna M. hade riktigt skoj!



i lördags jobbade jag från 14-16 och sen var vi hemma hos alex och chillade resten av kvällen. vi hann även med ett pass på gymmet, dock var det bara alex som gymmade. när vi var klara på gymmet vid midnatt kom hanne och bebbe upp en runda till oss och kollade ett avsnitt av big brother och snackade skit. och så såg min helg ut!

- ikväll ska min pojkvän bjuda mig på bio som börjar klockan nio. black swan är filmen som ska spelas upp framför våra ögon, tror jag kommer gilla den starkt faktiskt. men det återstår att se helt enkelt :) nu ska jag fixa mig lite, byta kläder och hinna slå in en present till alex. eftersom vi har varit tillsammans i en månad idag så handlade jag en present till han innan när malin och jag var och kollade runder i ystad. tänkte vara lite sådär gullig ni vet. ni får se den sen eller imorgon när vi hörs igen! :) peace

Kommentarer
Postat av: Teosilje

You will be hearing from me soon. Thanks

2011-07-20 @ 07:44:51
URL: http://teosilje.blogoom.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
jt -