ännu en onsdag

sitter nyduschad i min pojkväns översköna tröja och stoppar i mig ett par mackor med leverpastej och gurka. tänkte strax gå och läsa i min bok som är jäkligt underhållande och sedan stänga mina ögon för att kunna sova ut lite. innan idag var jag i skolan som vanligt och efteråt gymmade jag med melissa för första gången på väldigt länge. men nu är vi äntligen inskrivna som medlemmar så nu jävlar ska vi bli biffar till max! en annan bra sak är att jag fick MVG, 46/46 på mitt omvårdnadsprov som jag gjorde förra veckan + VG  på arbetsmiljö och säkerhets provet som jag gjorde igår. känns jäkligt duktigt gjort eftersom jag inte pluggade till något av proven! guess I'm just a very smart girl ;) men ojsan då, i min omgivning är det ju bara sååå förbjudet att berömma sig själv och vara glad när man har presterat bra... men det skiter jag i!


detta fick jag av min pojkvän när vi hade en månad i måndags. snacka om att ha en alldeles för jävla gullig kille vid sin sida..!


jag själv gav min älskling en snygg t-shirt. och igår hade jag en överraskning som väntade på han i hans lägenhet när han kom hem. medans han var borta i två timmar så städade jag hela hans lägenhet, vek in tvätt, diskade och lagade middag. så när han steg innanför dörren så var hela lägenheten storstädad, maten var nygjord och serverad på bordet och det var fullt med tända ljus i hela lägenheten. en aning förvånad och glad blev han allt. romantisk flickvän den där killen har ändå ;)

Kommentarer
Postat av: TH

Killen är lyckligt lottad! <3

2011-03-16 @ 21:38:57
URL: http://barath.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
jt -