bed-time. .

tjena dude's. tänkte försöka dra detta lite snabbt om jag ska hinna gå och lägga mig i rimlig tid åtminstone ikväll. vill faktiskt hemskt gärna hinna läsa några sidor i min otroligt underhållande bok också before I go to sleep.. idag har jag varit i skolan as usual och efter det tog jag och melissa ett gympass som definitivt var hårdare än förra gången. sen hann vi även med en 24 minutare på solariumet där jag råkade slockna till här om vart annat hela tiden. fem timmars sömn på natten är icke bra, och där har ni anledningarna till mattheten jag känner i min kropp right now.

- helgen blev också lyckad för min del. i fredags var jag och alex på fest hos michaela & andré vilket var jävligt trevligt faktiskt. jag kände nästan varenda kotte som var där och det var riktigt roligt att få träffa alla igen på samma plats samtidigt. i lördags drog vi hem till alex vid halv två tiden, gick sen och handlade i över en timme och sen bjöd min fina pojkvän mig på en fika på ica (pensionärs varning? haha) när vi var klara. kvällen spenderade vi med mys och tittande på veckans big brother avsnitt. tog även en dusch sent på kvällen, så himla mysigt! gud, jag är verkligen störtkär i den killen.. well, igår var det ju jätte fint väder så jag och älsklingen gick ut på en promenad med sol brillsen på huvudet. gick ner till den halvisiga mossen vid färsinga och "utmanade ödet" haha! eller iaf jag gick ut på den och kände så att den höll och en fot slank ner här och var för mig på vissa ställen, dock var alex lite för feg för att prova och stod mest och sa till mig "gumman kom uuupp igen, hur vågar du". han trodde nog att jag skulle trilla i och drunkna ;) hihi. efter promenaden gick vi hem till hanne och tog en kopp kaffe och snackade lite skit med henne. sedan såg vår söndagskväll ut som våra söndagskvällar alltid gör annars, med först solsidan, big brother och till slut the walking dead på vårt tv schema. love sundays, faktiskt!


fyra bilder från i fredags, kommer fler när michaela får tummen ur röven och lägger upp dom ;) jalla jalla!


Kommentarer
Postat av: michaela

ska lägga ut dom nu!! :)<3

2011-03-21 @ 23:13:10
URL: http://mmichaelanilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
jt -