efter regn kommer solsken

och det är fan tur det! det gäller att tänka positivt.. skulle kunna flytta hemifrån NU alltså. haha men nog om det, har kommit hem från min pojkvän för en stund sen iaf. blev ingen praktik idag för min del och vet ni varför? jo för att jag hatar den! men som sagt, efter regn kommer solsken.. nu ska jag dammsuga och tvätta golvet på hela nedanvåningen + städa mitt rum och toaletten här uppe. låter kul va? nej inte speciellt men det behövs om man ska få en liten slant till i plånkan i slutet av månaden. that's just the way it is. efter städningen är finished ska jag köra ner till gymmet och gymma med melissa. vi hörs efter det i guess!


dagens. tack för tipset http://nattstad.se/malinmalinmalin!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
jt -