voila, ett inlägg kommer lastat!

rätt så sweet ändå va? med tanke på att jag suuger på att blogga nuförtiden. men skyll på min pojkvän! :) tar bara förra helgen lite snabbt + någon dag till och slänger in en drös bilder, det blir väl bra? aight!



detta var det enda jag köpte i ullared faktiskt. + lite godis då. men vi var bara där i en och en halv timme vilket förklarar saken, annars hade jag varit pank på vägen hem. en annan anledning till varför vi inte orkade lägga så mycket energi på shoppandet var också för att det var skottlossning precis nedanför alex lägenhet innan på natten. varför är jag inte förvånad? det är sjöbo vi snackar om liksom. fullt med efterblivna horor och luffarpundare överallt, fast med några få undantag som bland annat är mina vänner. det var iaf vi som informerade polisen och kort därefter dök dom upp på vår gata. sen ringde dom ner oss och vi fick bli förhörda i 40 minuter ute i kylan. det höll oss uppe längre än planerat och eftersom vi vaknade halv sex morgonen därefter så kanske ni förstår om vi var trötta.

back to the subject, efter ullared körde vi till borås och gick på namngivnings kalas hos en av alex släktingar. vi käkade god mat och träffade massa folk som man inte kände för fem öre. fan vilken bra flickvän jag måste vara ändå, följer med ändå upp till borås bara för min pojkväns skull :) cred till mig! höhö.


jag och älskling på namngivnings kalaset

dagen efter, i söndags, åkte vi på ytterliggare ett dop, nämligen min lilla noels. jag hade jätte trevligt och på "efterfesten" så sjöng jag två verser av "en sång till friheten"  till den lille, inför alla gäster.


visst är jag och älskling lite sådär.. halv söta i slutet? :)


min favorit




förrätt


huvudrätt


efterrätt



visst var klänningen fin på?


i onsdags kväll var vi bara sååå himla duktiga, vi lagade nämligen mat till oss själva, igen. kyckling, potatiskroketter, sallad med fetaost och italiensk salladsdressing. applåder!


igår efter skolan gick jag och fikade med malin och beate på espresso house. det var skitlänge sen vi var där, innan var vi alltid där och fikade efter skolan med dom andra tjejerna. love you guys!

dessa söta plagg fick följa med mig hem igår efter en liten shoppingtur på HM:


sådär ja, ännu ett inlägg klart. och ja, jag hatar också när jag gör så himla långa och röriga inlägg. men det är lättast så, när man inte har bloggat på ett tag. så ni får ha överseende med den biten helt enkelt! nu ska jag gå och göra mig redo inför kvällen och packa. ikväll ska jag och älskling åka och bowla i ystad med malin, beate, emma och några till från min klass. kvällen avslutas med ett resturangbesök som alla följer med på. det kommer bli skit trevligt! ha en bra fredagskväll! :)



Kommentarer
Postat av: Ewelina

Fy fan vad du är snygg :) Klänningen var jätte fin på dig!

2011-03-13 @ 10:54:41
URL: http://ewelinaahlund.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
jt -