varför kan inte dygnet ha 34 timmar?

hello bitches!

igårkväll var jag somsagt med alex. efter jag mött han på stationen gick vi och solade i tjugo minuter. väl hemma käkade vi kebabtallrik och såg på en skräckfilm. myspys!

just nu är jag en aning stressad, ska nämligen hoppa på bussen till min pojkvän om exakt en timme. har varit på min praktik hela dagen fram tills klockan två och efter det körde jag ner till stationen och pratade skit med michaela, johanna & co. michaela och jag tog även en runda upp till vår gamla skola och snackade med melissa och alice. tydligen så har melissa blivit anklagad för att ha hotat en tjej i sjuan genom att säga att hon skulle slå den tjejen om inte hon snattade åt melissa och michelle på bo ohlsson. HAHA! så jäkla patetiskt så jag och michaela var bara tvuuugna att köra dit och checka in vem tjejen var ;) fan vad jag avskyr människor som inte kan stå för vad dom har gjort och istället försöker skylla över det på andra människor i sin omgivning... well, nog om det. nu ska jag börja packa och fixa lite, vi hörs!


igår började jag min dag med en varm choklad från pressbyrån, så gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
jt -