Full rulle!

Tjenixen puddingar!
Ja idag har det varit full rulle för mig! Började min dag klockan 07.30 med min praktik och vid 10 tiden drog jag, mamma (som jobbade som undersköterska i några timmar på min avdelning, hon är enhets chef på boendet annars) och några till från personalen ner till marknaden med några av de boende. Strosade runder i två timmar nere på marknaden för det tog så lång att titta igenom alla stånden. När vi kom tillbaka till jobbet hade jag lunch en halvtimme och sen jobbade jag en timme till och sedan slutade jag klockan 14.00.

Drog ner till marknaden i två timmar till med mamma när jag hade slutat, brände 500 kronor som jag fick av mamma i marknadspeng men det var det väl värt. Fick massa strumpor som jag behövde
, smink, massa karameller, vykort och hela faderittan för det priset! Inklusive en julklapp för en hundring till min älskling, kan ju tyvärr inte visa vad jag köpte till honom här i bloggen eftersom han läser den, men efter julafton ska jag slänga upp en bild på vad det är! =) Nu ska jag mysa med mitt hjärta och kolla på film innan vi somnar, imorgon väntar min sista dag på praktiken. Puss!


Snygga sockar, 14 par för 100:-


Vykort, 1 krona stycket haha


Max Factor foundation 90:-
Max Factor läppstift 20:-
Vit kajalpenna 25:-



Några av karamellerna jag köpte, ett måste när man går på marknad!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
jt -