lycka

Lycka är fanemig när man varit ute och härjat i det kalla regnet och man kommer hem, drar på sig mjukisbrallorna, hoppar ner under det stora täcket och har hela kvällen på sig att mysa till några bra avsnitt av sex and the city och bläddra i skvallerblaskor! Åt även thai take away med Malin & Felicia efter skolan, så mätt och belåten är jag också. Man kan ju inte klaga precis.

Också känner jag mig lite sådär extra söt idag, så slänger in några ego pics till er!
(Ser ni förresten att jag har färgat håret?! Det syns kanske inte så jätte bra på bilderna men håret är iaf
nu lila/rött/svart, fast mest med skiftningar av det lila/svarta hållet. Trivs skit bra i det iaf, this is my style!
)




Välbefinnande

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
jt -