nu smäller det!

Hey guys!!

Vet att uppdateringen varit dålig så drf tänkte jag slänga in ett litet inlägg till er. Ikväll ska jag på en stor lokalfest här i Sjöbo, det är mina fina vänner Malin, Emma och Felicia som håller i det så självklart är man lite VIP då! ;)  Det är ca 150 personer som ska dit, där är vakter utanför entrén som håller koll på allt och om man då inte står med på listan så kommer man inte in, där är en riktig DJ som ska sköta musiken och det kostar 50 kr inträde (eftersom det var dyrt att fixa festen ofc!) så de som missar denna festen missar nog verkligen något! Och just det, det är COLLAGE tema så man måste vara utklädd till något inom det, själv ska jag vara "poppis" ;) Gissa om jag är taggad!? Jag ska ha en så jävla fet kväll, awesome! Ska dra dit om en stund, nu kööör vi ALL IN!


Dålig print på evenemanget på facebook


Snodde bilden från Malins facebook, det är DJn som håller på att sätta upp sitt bås just nu i lokalen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
jt -