only god can judge me

Hej på er!
Idag har min dag bestått utav två timmars skola, en och en halv timmes "powernap" och mys med älskling, 45 minuters motions simning med mamma i ystad, en timmes desperate housewives tittande samt gjort klart ett engelskt tal till imorgon. Så nu har jag gjort mitt för dagen, känns bra! Att ha kommit igång med träningen igen ger ju mig ett jävligt stort plus i kanten också enligt mig! Vad har ni själva spenderat denna tisdag med?

Jag sitter iaf just nu i soffan och väntar på att min pojke ska komma hit, jag är nämligen fortfarande helt själv hemma vilket jag inte visste om förräns tidigare ikväll och då hade han redan åkt hem igen haha =( Så jag fick tjata hit min gulleplutt till att åter komma hit och sova med mig och självklart får jag som jag vill ;)

Har förresten laddat ner första säsongen av sex and the city, yeey! Så nu ska jag strax åka och hämta alex och sen ska vi bädda ner oss i sängen och kolla på ett avsnitt. Sen är det verkligen dags för sov-time för min del!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
jt -