25 Oktober

Hello datanissar! Har varit hemma i två timmar nu, slutade skolan redan tjugo i elva idag.
Efter lunchen gick jag ner i stan med Pernilla och Malin, in på Chrispa och handlade en ny tungpiercing och
sedan in om på HM där jag handlade en ny mascara som jag även fick 20 % rabatt på. Det gynnar sig visst att vara club medlem! Nu ska jag lägga mig ner i soffan och äta min egen goda blanding av naturell youghurt och honung, samt kolla på Baksmällan 2. Filmen jag såg igår (Colombiana) får förresten 7,5 av 10 i betyg av mig!


Försöker visa min nya tungpiercing, det är så mycket skönare med en kortare stav!



Förövrigt är jag lite pömsig.


När jag kom hem hade mamma satt upp denna texten på mitt rum så nu är det ännu mer fint inrett!
Fast hade jag fått välja hade jag valt texten "Fånga dagen" istället =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
jt -