Långfredag

Hej på er och förlåt för den usla uppdateringen! Det har faktiskt kliat i fingrarna på mig men tyvärr har jag inte haft tillgång till varken dator eller mobilsladden som jag glömde hemma. Jag har jätte brottom just nu eftersom jag och familjen klockan sex ska befinna oss hemma hos min söta moster Jennie för påskmiddag och lite påskfest. Som tur är bor hon bara en gata bort men jag har fortfarande inte valt ut vilka kläder jag ska sätta på mig så måste verkligen jalla mig.. Under tiden tills jag kommer hem någon gång sent ikväll så kan ni ju kika på dessa bilderna från iförrgår när jag var på bio med Olivia och Max (ännu en lyckad american pie film!), samt igår när jag först på dagen var hemma hos Hanne och lekte lite och sen på kvällen när jag och ett gäng härliga tjejer var på grillmys och girlsnight hemma hos Malin. Tack för gårkvällen Malin, det uppskattades verkligen av alla skulle jag tro!
´
´
´
´
Bio times!
´
Min första riktiga frukost på 17 dagar och Hanne!
´
´
´
´
Girlsnight och underbart god mat, allra mest för mina smaklökar gissar jag på ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
jt -