Fullt upp

Hey people. Jag orkade inte blogga igår efter att jag hade jobbat. Istället tog jag en dusch och kollade på BB och vilade ut mig. Men jobbet gick bra och jag blev faktiskt tillfrågad att jobba imorse igen mellan 7.00-10.00, dock tackade jag nej. Nog om det, idag ska jag först hårdträna mellan 16.00-17.00 med Patrik. Efter det blir det bio med Olivia och Max, american pie the reunion ska vi se. Och tillslut så drar jag hem till min saknade älskling och pussar på honom när bion är slut. Från och med NU har jag fullt upp med saker jag ska göra resten av veckan, så grymt kul! Imorgon är det dessutom "the big day" då jag får börja äta igen efter 17 dagars sopp/shake diet ;-) Jag ska fortfarande byta ut lunch och mellanmål till två shakes både imorgon och på fredag, men frukost och kvällsmat kommer jag få stoppa i munnen. Gr8!
´

Mina tankar finns hos dig idag hjärtat, jag älskar dig lillsis!! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
jt -