Hissar/Dissar

Alla hjärtans dag! - Jag hissar denna dagen, inte bara för att det är min och b-friends årsdag, utan också för att jag älskar att det finns en dag då man firar kärleken lite extra. Självklart ska man visa kärlek till sina nära och kära året om, men det är verkligen bara positivt att det finns en hel dag bara för kärlekens skull! Förstår inte folk som är så himla emot den dagen. Folk som säger "ah det är bara löjligt trams för att affärerna ska tjäna pengar". Fine, affärerna tjänar mer pengar på alla hjärtans dag prylar. Jamen kul för dem! Å andra sidan är det ändå en aning skönt när just den här dagen är över, för då slipper man se facebook bli bombaderat av alla bittra singlar och avundsjuka tonårsmammor som sitter där med en unge på armen och skriver hat inlägg till oss med förhållanden och bara "åååh måste alla skriva hur mycket ni älskar er partner, vi har fattat det nu!". Så himla genomskinligt :) Nej ni kanske inte fick en bukett blommor och ett kilo choklad av någon, big deal?! To bad for you then liksom, men egentligen, spelar det någon roll? Själv så tycker jag inte att detta bara är en dag man kan fira om man har en pojkvän eller flickvän, utan detta är en dag för KÄRLEKEN som man ska fira med sina vänner, sin familj, sina barn osv. Njut av dagen istället.
So please. Sluta. Vara. Så. Jäkla. Bittra.




Dennis m! - Jag tycker den här killen är grymt pinsam. Han uppmanar folk att vara i princip anorektiker på sin blogg, han ljuger och hittar på saker, provocerar och gör allt för att höja sin statistik. En manlig kissie kan man kanske säga. Han påstår även att han är Sveriges största manliga bloggare när han egentligen bara har ca 5000 läsare om dagen, han ljuger alltså om sin statistik. Löjligt. Jag hoppas innerligt att de flesta av hans åsikter bara är för att provocera och att han inte tycker så på riktigt. För då är det verkligen illa om han är så korkad. Nu har myshowroom stängt av honom från deras bloggportal, bra val tycker jag! Nej fy, han får en fet diss av mig. Provocerande inlägg är bara sååå 2010!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Helt rätt!! Love love loveee!!! Bort med alla bittra ensamma människor. Hehe ;) <3

2012-02-16 @ 10:00:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
jt -