Hissar/Dissar


Facebook i rosa! - Så mycket finare än det blåa enligt mitt tycke! =D Pink ♥




Apflickorna - Har någon av er funderat på att se filmen apflickorna som jag skrev att jag skulle se igårkväll? Then don't! Den var riiiktigt kass, en av de sämsta filmerna jag har sett. Den var så kass att jag bara var tvungen att dissa den här i bloggen och skriva några rader om den. Den var tillochmed så kass att det nästan är värt att kolla på den bara för att se hur kass den är haha! Nej men ärligt, det var verkligen en dryg film och det är bara slöseri med tid att titta på den. Jag såg ingen mening med den ens? Frågan som återstår är ju då hur F*N juryn i guldbaggegalan egentligen tänkte när de korade den till "årets bästa film" år 2011? Såg jag fel på "bästa" och "sämsta" eller? Nej. Jag förstår inte.


Ett BIG NO-NO.

Kommentarer
Postat av: Ilda - En Fotogalen Mamma!

Hur ändrade du färgen på facebook? :)

2012-01-26 @ 22:41:33
URL: http://mislimoje.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
jt -