I'm home people.

puh, har precis kommit hem. har varit med tilda&frida hela dagen ca.
varit ute och träffat folk, käkat pommes och varit hemma hos tilda.
gud vad jag har saknat er. två veckor i turklandet är alldeles för lång
tid för er att vara borta!

klockan är nu lite över tio och jag borde egentligen sova för jag har sån huvudvärk,
också är jag jättetrött. fast jättetrött är jag i princip alltid, eller har jag varit
på den senaste tiden iaf. jag tror jag vet vad det beror på också..
men nej, sova ska jag dock inte. efter att jag har skrivit detta inlägget
ska jag lägga mig i sängen och kolla på resten av sagan om ringen på tv,
och såklart äta mina älskade räkor. jag bara ääälskar att tröstäta.. pft.

hursomhelst, godnatt.

pusslove jt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
jt -