mys med mamma.

jahapp, det blev alltså mys med mamma ikväll iaf då :)
var och handlade med henne innan och nu har jag precis ätit
kycklingfileé och potatisgratäng, mums. också har jag tappat
upp ett varmt bad också, som jag alldeles strax ska lägga mig i.
efter det ska jag se film med mamma, blir "animal" som vi
köpte idag. den verkar rätt bra faktiskt, fast dom kunde ju
gott hitta på ett bättre namn åt filmen tycker jag :)
kränga choklad blir det också ja, både vit och mjölkchoklad.
åååh det är verkligen så gott, choklad är min passion (Y)
jag älskar att ha såna här myskvällar med mamma, älskar
känslan jag får av dom. bara lägga mig i ett varmt bad och
sen direkt efter det sätta mig i tv-rummet med mamma och
bara tjocka mig, life is good säger jag bara. hoppas den känslan
håller i sig ett par dagar nu också.. 

aja, vi kanske hörs senare, annars uppdaterar jag imorgon :)
fan det är kul att blogga!

pusslove jt


Kommentarer
Postat av: flyktsoda

Menar du att jag satt och pillade med din blogg i över en timme och att du sen bara gör om den efter en dag?

Jävla drygt.

2009-08-31 @ 21:03:41
URL: http://traitorsneverplayhangman.blogg.se/
Postat av: jt

ja eftersom jag ville ändra bilderna och få theo med i en. men jag har behållt allt annat så.

2009-08-31 @ 22:17:44
URL: http://johannathroback.blogg.se/
Postat av: flyktsoda

Resten gjorde jag inget mer än ändrade 3-4 saker. Hur snabbt som helst..

2009-09-01 @ 01:20:41
URL: http://traitorsneverplayhangman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
jt -