you made my day..

 

guess who's back bitches? ;]
just det, me. har varit i skolan hela dagen och slutade ca halv fyra.
pappa kom och hämtade mig och körde mig hem till mamma, jag
orkade liksom inte gå ända hem i högklackat haha. ja iaf, denna
dagen har varit rätt bra faktiskt, än sålänge. jag har varit glad som fan, wiiiho!
inte så konstigt eftersom det hände en liten incident, men det ska vi inte
ta här nej :) egentligen ska jag inte vara för glad för såna saker, för
när man minst anar det så fuckar det upp sig igen.. men fuck sånt, jag ska
vara glad nu när jag väl får tillfälle till det!
(måste bara tillägga att även fast jag är på bra humör idag så hugger jag till
ändå om jag tycker någon gör eller säger något fel haha, hormonerna som
spelar mig ett spratt vetni. så akta! ;p)

well well, back to business.  får jag se vad jag ska hitta på med resten av dagen, antingen åker jag till
pappa ikväll för att stanna där veckan ut, eller så stannar jag här med
mamma. jag är rätt så sugen på att stanna här med mamma och umgås med henne faktiskt.
fast ändå lite sugen på att åka till pappa eftersom jag saknar min babyyybror och han
är där och har ju inte träffat han på en vecka, men äsch, det kan vi ta imorgon.
jajaja nu tänker inte jag ge er mer uppmärksamhet på ett tag so, take care!
eller så bara skiter ni i det :)

pusslove jt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
jt -