åååh

jag vill verkligen uppdatera ofta här men min sladd till mobilen krånglar
hela tiden så det går inte att lägga in bilder på datan?! :s
och det är fanemig inte kul att blogga när man inte kan visa med bilder..
inte heller så kul att blogga när ens föräldrar läser bloggen.
ska nog göra en ny som dom inte kan lista ut namnet på.
tsss, lättast hade varit om dom gav fan i vad jag skriver i min blogg, men jaja.
jag hoppas iaf att dom läser just detta inlägget väldigt noga och lyssnar på min åsikt.

nu ska jag kolla på stygga flickors klubb, haha helt sjuka brudar.
s-o-m dom skämmer ut sig :D

pusslove jt



Kommentarer
Postat av: Anonym

Har läst vad du skriver gumman men jag bryr mig inte om vad du skriver jag bryr mig bara om dig. Många pussar och kramar till dig min älskling.

2009-12-04 @ 15:31:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
jt -