:*

OWL CITY-FIREFLIES; (K)

tjena puddingar!

vad bjuder helgen på för er del?
för min del kommer nog nicole b (<3) hem till mig imorgon och
sen blir det antagligen fest för fulla muggar i ystad med
joppa&company!
på lördag ska jag hem till mina kusiner och käka och mysa
lite, sen kommer mitt favoritblondinhuve hem till mig och
spenderar även natten hos mig. såklart bjuder helgen på
fler överraskningar och även fler övernattningar än detta men det tänker inte jag ta upp
förräns helgen är över. kan ni gissa vad mer jag ska göra? ;-)

"the delicious life of johanna" eller what? haha skämt åtsido,
men vadfan, jag är en härlig brud på femton bast, har hela livet
framför mig, visstfan har jag anledning till att vara glad? :D


pusss på er bitterfittor :*



haha stor bilden blev men vad gör det?
bara lite mer av mig att kolla på (A)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
jt -