11 oktober.

jaha vet ni vad? jag har suttit i över två timmar och fixat med inlägget nedanför!
det har tagit sån sjukt lång tid eftersom min data har laggat som aldrig förr.
aja, den är bättre nu.

inatt vid halv fyra-fyra tiden kom mange hit och sov här. tur jag satt uppe framför
datan och tv;n och hade det mysigt för mig själv när han skickade och fråga om jag ville
ha sällskap, för annars hade jag aldrig varit uppe vid den tiden. 

idag ska jag inte göra något speciellt. ska strax gå och duscha och städa mitt rum lite.
sen ska jag fixa mig och sen drar jag ut med madde i byn och ska sätta oss och
käka ngnstans. åh jag bara älskar mat! mwihi (: ska även träffa mikkie och linette.

nu får ni vara nöjda med detta sålänge, uppdateterar nog mer ikväll. 


pusslove jt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
jt -