back on track with the blogg?

okejokej, forgive me. jag vet att det var svin länge sen jag uppdaterade, men herregud,
jag har haft så sjukt mycket annat för mig under dom senaste veckorna! så mycket
som har hänt, både negativa och positiva saker. och om jag tänker efter är det
mest negativa saker som hänt. dom flesta som läser bloggen vet vad det handlar om, så
därför tänker jag inte berätta. iaf inte nu. men en sak kan jag säga och det är att
den 28 september var den värsta dagen hittils i mitt liv. fuck vad som hände, jag ångrar
innerligt vad jag gjorde. punkt.

jag lägger iaf in några bilder sen som jag tagit under dom senaste veckorna jag inte
uppdaterat på. så får ni en liten inblick iaf av vad som hänt.

well, jag kan ju åtminstone skriva lite kort om denna veckan?
måndags: skola och efter det gick jag ut i byn med michaela, johanna, rebecka, jocke, andre och boris.
käkade pommes på roma också, mums!
tisdags: skola sen efter det gick jag och fikade med mamma på bullen och bönan, det bästa cafeet!
senare var jag med olivia lite på kvällen. sen kom mange hit och sov här.
(obs! notera att vi har breakat och att vi only är goda vänner..)
onsdags: skola, träna inför prov på kvällen
torsdags: skola sen hände inget spec. men det var en bra dag! + träna inför ett annat prov
igår: först skola as usually, sen komstad och handlade två par nya skor med mamma.
sen hem, åt thaimat med mami och alex, fixade mig. halv åtta tog jag bussen till
josse där även thessan, elin och limpan var. fixade oss och lite så, sen drog vi
iväg med mopparna till tolånga där det var fest. var väl sådär kul, roligt att träffa
lite gammalt folk iaf men det hände inte så värst mycket annars. klockan ett kom
mamma och hämtade mig och sen körde vi och hämtade mange på celtic.
lite berusad han var, haha! iaf, hemma vid halv två något och sen blev det sängen dirr..
idag: vaknade upp med mange, låg kvar och drog oss i ngr timmar och sen stack han kvart över tolv.
har chillat mest hela dagen med film och data, har även varit själv hemma en stor del av dagen
vilket gillas. vid sex tände mamma ljus och fixade kräftor, räkor och vitlöksbröd till middag. 
satte också på en film så det var jätte mysigt. vid halv nio kom olivia hit och sen körde
vi ner i byn, mötte upp mikaela och linette och har varit med dom hela kvällen.
och jag har kört moppe som en galning med mikkie och linette, wiho! ;p
var hemma vid elva och sen har det blivit film med mamma igen och nu är det datan.
har lite tråkigt, men som tur är så underhåller snyggedanne på msn ;)

så, nu har jag iaf skrivit lite. I hope you'r hapy folks (;
skriver nog ett till inlägg inatt om ni har tur.

pusslove jt



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
jt -