chacha? nejtack!

hey hoe
eller ska jag kanske börja med "chacha"? öh nejtack.
bara äkta jävla fjortisar som säger så, drf gör inte jag det :) 
 
iaf, nu sitter jag på min praoplats :)
vilket betyder = skolans bibliotek. har praoat här hela
veckan och slutar imorgon. riktigt chill är det, börjar klockan
åtta och slutar klockan tolv. behöver inte göra så mycket,
sitter mest vid datan och tar emot böcker som ska återlämnas
och lånas. ett stort + är att det är rätt mysigt på vårt bibliotek också :)

efter inlägget igårkväll drog jag ut med madde en stund. 
träffade även svenne och körde runder med han, nice snubbe det ;]
oh justdet, denna veckan har jag sovit hos mormor. orkar liksom
inte vara hemma, det är för "vardagligt" för mig just nu.
det är egentligen mammas vecka denna veckan men har inte träffat
mamma sen i måndags. men det är vad jag behöver just nu iaf,
att vara hemma påminner för mycket om allt gammalt, blablabla.
punkt

lite senare idag kommer frida, ska gå med henne och madde på
tomelillas marknad. senare ikväll får vi väl se vad som händer,
blir kanske utgång?
vem vet, ni kanske får en uppdatering till sen? auuw, lucky you then.
yeye.

until then?
the killerblick
|
|
v


(gammal bild but it doesn't matter)

pusslove jt


Kommentarer
Postat av: Carolina

CHACHA BLOGGEN

2009-10-22 @ 13:01:48
URL: http://traitorsneverplayhangman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
jt -