here it comes!

här kommer lite bilder från dom veckorna som gått.
enjoy!



kolla! jag har tillochmed hunnit vara med paulina i hennes lägenhet i
ystad under den senaste tiden! var även med hennes schyssta internat sambos,
amanda och emma. skitkul hade vi.





hela förra helgen var jag uppe i degeberga hemma hos emelie och hult.
även amanda och esse var med oss. festade hela helgen och även
roy var där på lördagen. haha här var jag tvungen att rita över några
saker också ;)






MARTINI BLEV DET BL.A!






HAHA. emelie stjärna och jag.





amanda, innan allt festande.





vem annars om inte emelie? ;d





bild från i måndags när michaela och vi var och käkade på roma.
pommes är bäst!





världens godaste baguett från bullen och bönan.
mysigt att fika med mamma också.





bild sen festen i tolånga, lyckades bara få två bilder på hela kvällen?
här är iaf snyggethessan i glasögon.





jag och jossan, också bild sen festen.
och denna bilden får avsluta detta inlägget.



pusslove jt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
jt -