I gotta feeling..

efter praon igår åkte jag och melissa hem till mamma och
fixade oss, även mitt favoritblondinhuve (frida) kom dit.
sen gick vi ner till marknaden och gick runt och kollade.
fanns mest bara skit där helt ärligt, men så är det alltid.
melissa stack med bussen hem tjugo i fyra och sen
mötte jag och frida upp kasim och madde.
var med dom resten av dagen, gick runt och kollade
tills marknaden stängde, sedan gick vi hem till kasim
och kollade film. eller ja, vi fick stänga av efter en
halvtimme för jag klarade inte av att se den..

FUCK, vad är det med mig? kan inte ens kolla på
en jävla film där en tjej får kuk.
kan inte ens vara hemma bara precis 
för att det påminner mig för mycket om dig.

aja, efter att vi varit hemma hos kasim en stund gick vi ut igen,
satte oss på stationen och väntade på svenne. han kom vid nio,
satte oss och snackade med han i hans bil. senare åkte frida
och kasim hem så bara jag och madde var kvar.
körde lite mer runder och blabla, ni vet hur det går till va? ;)
var hemma hos mormor halv elva, gick direkt och la mig,
somnade ifrån både luren, tv;n och lampan vid kvart i tolv.
olyckligtvis vaknade jag kvart över två på natten, hade missat samtal från
svenne, massa meddelanden om varför jag slutat svara osv.
skrev ett sms till snyggingen om att jag somnat och att han
skulle skriva imorgon för han förmodligen sov nu.. tror ni han sov?
nej. han ringer mig och snackar skiten ur mig så jag blir helt
klarvaken mitt i natten! aja, vad gör man inte för snygga killar som han? ;)
vänta.. vart fan ville jag komma med detta egentligen?
jo justdet, detta är alltså anledningen till att jag är SUPERTRÖTT
idag, yuck, hatar att vara trött. förresten blev detta nog världens längsta,
värdelösa inlägg också? och det är inte ens slut än.

iaf, just nu sitter jag då i vårt kära skolbibliotek och leker duktig.
fast jag behöver nog inte leka så mycket, jag är faktiskt rätt duktig.
sa jag förresten att jag fick MVG på franskaprovet, religionsprovet,
svenskatestet och även mattetestet i förra veckan?
där ser ni, jag Är duktig :)

snart ska jag avsluta detta värdelösa (?) inlägg.
först ska jag dock tillägga att ikväll kommer MINETTEBABY till mig :D
wiho, känner på mig att kvällen blir bra!

pusslove jt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
jt -