here i am again on my own, going down the only road i've ever known. .







gårdagen uppdaterade jag ingenting alls nej. men jag var iaf ute med min minsta lillebror,
min storasyster och hennes karr. var ute i tomelilla och snackade och tog det lugnt.
jag och theo mötte upp dom vid sex tiden. halv åtta hämtade pappa theo. då gick jag, syster
och nicklas och kollade på två lägenheter åt dom och det blir väl antagligen att
dom flyttar in i en utav dom. efter det gick vi och handlade turkisk pepper åt mig, sen åkte
jag hem vid nio. satte mig vid tv;n med pappa och jessica och kollade på "girl next door" och käkade
såklart mina älskade turkisk peppar. det godiset är fan det enda jag är någonlunda sugen på
nuförtiden, har nästan tappat matlusten helt.. jag som bara älskar mat egentligen och
praktiskt taget lever för det. okej överdrivet skrivit, men jag älskar mat i vanliga fall,
nu märks det inte skit. aja det lär väl gå över och jag får väl så småningom tillbaka min
matlust, eller rättar sagt jag vet om att det kommer gå över..
skitsamma, gick och la mig tio igår iaf och smsade med älsk och sen somnade jag vid elva.

idag började dagen bull och mina känslor har ändrats från ledsen till okej hela dagen hittils.
fuck it, jag måste lära mig att bli självständig igen och sluta oroa mig så mycket..
jag måste helt enkelt hitta tillbaka till den starka johanna jag en gång i tiden var.
iaf, vi hade den chillaste dagen i skolan på hela veckan, eftersom vi bara har fyra lektioner på onsdagar.
slutade halv två och klockan två gick jag ner till solhuset för ännu ett repulsmöte, ett sådant har 
jag varje onsdag från 14-15. än så länge funkar det bra på den kursen och "min boss"
är verkligen underbar. fick tillochmed beröm idag haha. just sånt jag behöver just nu när
det mesta i mitt liv går åt helvete. och ja, vissa blir nog glada över att jag just erkände det,
men då får ni lov att vara det. punkt slut era jävla bitch-helveten :)
jaja, var hemma vid fyra och älskling kom ca halv fem. kollade på en wallanderfilm och mös.
sen åkte han igen närmare halv sju, han ska nämligen på handbollsträning. men som tur
är kommer han tillbaka klockan nio och då ska vi se "män som hatar kvinnor". har aldrig
sett den filmen men har velat se den länge, så hoppas den är bra :)
ja nu har jag precis ätit tre äggmackor, helt otroligt att jag ens fick ner alla tre i magen
eftersom jag numera blir mätt på en tugga och kan inte äta mer för att jag blir så illamående.
sitter även och kollar 2 1/2 män, men mest väntar jag på att mange ska komma tillbaka.
aja, ska snart gå och duscha.
tror inte heller ni får bilderna ifrån helgen idag, men kanske om ni har tur.
bye suckers


pusslove jt


Kommentarer
Postat av: DIN flickvän (aa)

män som hatar kvinnor är bara såå jävla bra. åhh! :) älskar dig johanna, asså bajs vad jag saknar dig ditt lilla fåraskrälle (A)



haha! <33333

2009-09-16 @ 20:18:47
URL: http://jossanraur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
jt -