pics + ?

amen tjena va. gårkvällen blev dock inte alls som vi planerat. istället för att åka
till malmö stannade vi kvar i tomelilla pga av vissa anledningar. vi gick ut
och käkade gottigott på milano, jättemysigt. träffade även på väldigt trevligt folk
som höll oss sällskap. strosade runder lite i byn och flumma. jag hade iaf roligt,
men iochförsig så har jag alltid det med er töser =) jag älskar er båda högt.


idag vaknade jag inte alltför sent, gick upp och tog en lång dusch. sen har
jag bärt in mina saker från garaget + städat mitt rum lite. tror det är det
enda hittils faktiskt, har mest slappat änsålänge. nu ska jag bara äta middag
och sen drar jag ut med amanda bv. kommer även träffa fridagull också :D
och kanske, kanske kommer älsklingen min sent ikväll efter hans hanbollslags
avslutningsfest och sover här, men jag vågar inte garantera något.. 
annars hoppas jag fanemig han kommer imorgon.

här är bilder från igårkväll, enjoy!

 


elon och jag innan vi går ut i tomelillacity.




elon (elin) käkar på milano. mums!




josse på milano, hon käkar fantamig också!




jag på milano, skitdålig bild men den får duga..




många pussar blev det också ja, tihi. damn, såna snyggingar vi är!



pusslove jt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
jt -