tjo babes!

jaja jag vet, har inte uppdaterat sen i lördags. men vadfan, har haft roligare saker för mig
ännu en gång ;] denna helgen har varit suverän. vilket jag aldrig trodde den skulle bli,
men wipps, otroliga saker kan ju ske.. i lördags hjälpte jag mamma i garaget och bar ut
lådor och upp till mitt rum. lådor som jag egentligen skulle packat upp för länge sen,
det är lådor ifrån mitt gamla rum liksom. ja iaf, packade upp en halv låda och sen orkade
jag inte mer. städade mitt rum istället, hatar när det är ostädat, uuusch så jävla äckligt.
vid sju tiden drog jag ut i "tomelillacity" med amanda bv. satt och snackade om allt som
hänt i veckan osv, trevlans as always (Y) efter en timme kom även frida och fanny. och såklart var frida
i samma vanliga crazyhumör som alltid, haha! satt och fjollade med dom en stund,
tog en runda med moppen på torget och sen stack vi alla hem till kasim och emina som hade
lite chillkrök. amandha, eminas kille, bojana och hennes syster var också där. vi hade sofft
som fan, bilder kommer imorgon eller kanske i övermorgon, vadfan vet jag. 
jag var hemma halv tolv den kvällen. klockan tolv kom även älskling till mig och sov, han 
hade varit på sån handbollsfest innan. mys på det (L)


igår vaknade jag upp med älskling. låg och mös och lyssnade på musik ett tag, sen körde
han och spelade match vid elva. och medans han var borta städade jag mitt rum (ja en gång till),
fixade mig och såna saker. vid fem kom han igen, han hade pizza, chips och läsk med sig.
usch för pizzan men det andra var mums :D kvällen spenderades med han, kollade skräckfilm
och sen kollade vi även på typ tre eller fyra idolavsnitt. så jävla kul att kolla det med han eftersom
vi båda skrattar åt alla idioter som är med där, haha. sen sov han hos mig också.
jag älskar dig som fan, hoppas du är medveten om det.

och idag vaknade jag upp med min baby igen, melike! han körde till jobbet lite över sju
och jag stack till skolan kvart i åtta. resten av dagen har fanemig varit bull. har varit
så jävla övertrött och hållt på att somna på varenda lektion. väl hemma packade
jag mina väskor och drog till pappa. åt middag, la mig i sängen och vilade, somnade
även i någon enstaka minut. och nu sitter jag här.

hoppas verkligen morgondagen blir bättre, ska nämligen träffa storasyster efter skolan.
funderar även på att dra med mig någon och fika innan dess att hon kommer.
äh, jag vet inte. ni får väl antagligen veta imorgon om jag orkar uppdatera.
uschnej, nu är klockan tio och jag måste snart gå och lägga mig.
be good people.

pusslove jt



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
jt -