MH, you'r my numbah one!




guuuud så längesen det var som jag skrev ett inlägg :o
jag menar, det är väl ändå bara att lyfta på fingarna? haha men
tillochmed det har jag inte orkat. antingen har det varit för jag
faktiskt inte har orkat men rätt ofta har det varit att jag har haft roligare
saker för mig =) aja, idag är fredag och det gillas starkt you know!
har precis varit med älskling, han kom och hämtade mig efter
skolan och sen körde vi hem till mig och tog det lugnt. blev bara lite mer än
en timme eftersom han var tvungen att köra till ystad för att han ska på
handbollsläger tills på lördagkväll. så bull, får inte träffa han förräns på
söndag eftermiddag -.-

iaf, ELOOON SÖTBOLL kommer alldeles, alldeles
strax hit. och hon fyller år idag, GRATTIS BABYYYY :D
när hon väl är här så ska vi fixa oss inför ikväll, vi ska nämligen ta tåget
in till malmö 19.22 och sen möta upp jossedarling där. vad kvällen bjuder på
berättar jag antagligen imorgon för det är just nu en hemlighet för elin
får inte veta ;p men jag kan säga att det blir mys och firande som fan.
efteråt kommer jag spendera natten hos josse så vill ni ngt så nås jag på mobilen.

well, nu måste jag lyfta röven härifrån annars kommer jag aldrig hinna 
göra mig iordning. jag önskar långt ifrån alla en trevlig fredagkväll,
men några stycken kan ändå få ta äran till sig ;]
jaja har inget mer att säga, eller jo, jag älskar mange :)

pusslove jt

Kommentarer
Postat av: Din flickvän!

Min älsklings baby <33

2009-09-13 @ 13:24:59
URL: http://jossanraur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
jt -