14 augusti

blev ingen mer uppdatering igårkväll nej..
kan berätta  att igår vaknade jag upp med tilda och kim,

sen drog jag till ystad för att ha körlektion. och det gick väl.. sådär haha!
fan så mycket lättare annars för
då hoppar man bara upp på moppen och drar iväg och
tänker inte så mycket. aja, kom hem igen halv två och var svinigt trött så

jag gick och la mig och vila lite, kolla one three hill och sånt.
sen tog jag en dusch och gjorde ansiktsmask, målade
tånaglarna, rakade benen osv.. sen drog jag hem till mamma där jag åt kräftor och vitlöksbröd, yummie!
drog ner till byn och träffade emelie vid halv elva, satt och snackade och träffade på lite folk.
sen mötte vi upp kim och sen drog han och jag hem till mig där vi kollade beck m.m..

idag hade jag tänkt tvätta lite och kanske städa lite? äh vi får väl se..
senare mot kvällen ska jag iaf
fräscha till mig och snygga upp mig sen ska jag dra ner till thai och käka med emelie och tilda. trevlans!
och ikväll är det torgfest så vi kommer väl festa till det lite där, kanske drar vi någon annanstans sen, vi får väl se.

i veckan har jag ju som sagt varit själv hemma vilket har varit underbart! och ja somsagt..
mina päron läser bloggen så tyvärr inga speciella detaljer nu ;) men i måndags hade jag skitnice iaf!
sikket röj det blev! så tack alla för det, fast den jag egentligen ska tacka är väl mig själv som
är så snäll och ställer upp med sånt.. som vanligt :) yeye, ni får nöja er med detta.



joppa, bild från i måndags. RÖÖÖJ


joppa, pelle och emelie


tilda


man måste ju börja kvällen med en "hallåcigg"


tog verkligen inga bra bilder, men ni får nöja er med dessa fjuttiga som
jag tog när bara en liten del av alla hade kommit..
men iaf, hade somsagt skit nice och halv åtta på morgonen sussade jag sött i min säng ;)


tilda har varit hos mig hela veckan, här sitter hon och käkar maten som
jag var så duktig och lagade till oss en av kvällarna. kyckling gryta med pommes, voila!
det trodde ni inte om mig va? ;)


efter duschen igår, feeling lika a new person


någon jävla random bild...


CIAO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
jt -