16 augusti, vad gör vi? NU KÖR VI!

heyy babe's!

fyfan nu börjar skolan om en vecka.. därför ska det röjas satan ikväll! emelie fyller nämligen sjutton år idag, gratiis hjärtat. så det blir fest för full patte, ska träffa emelie på konsum klockan nio sen drar vi vidare till lina där det drar igång. kan ju även ta och berätta att min lördagskväll var riktigt nice :) var på torgfesten och träffade roligt folk. thaimaten innan skadade inte heller precis ;) usch, hade kunnat äta det varje dag. iaf, sen följde kim med mig hem på natten, kolla beck och sånt.. ;p

igår sov jag till typ.. ett? äckligt trött var jag iaf. gjorde inte så mycket på dagen, förutom att duscha osv, men senare på kvällen åt jag thaimat igen (!!!) med familjen, sen gick jag ner i byn och mötte bästa amanda. träffa lite folk, sen drog vi hem till mergim och kollade flera avsnitt prison break med han och makki. har aldrig sett det programmet innan men det var faktiskt riktigt bra. men det visste ni redan aight? ;] kom hem till amanda lite över ett och sen låg vi och snackade skit ett tag innan vi slagga sött.. idag har jag inte gjort så mycket, mamma hämtade mig halv två hos amanda och sen drog vi till banken. hämtade ut min efterlängtade lön, så nu klirrar det fint i kassan ;D beställde även nytt bankomatkort för så duktig som jag är så har jag slarvat bort min kod till det andra.. haha. well nu ska jag inte dilla mer, SES I DIMMAN BOYS AND GIRLS!


så vad gör vi? NU KÖR VI!



haha gammal bild på mig, emelie och några fulingar på en
fest :) var bara tvungen att sätta ett hjärta över min fejja också..

pusslove jt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
jt -