23 augusti,

okey.. skyll inte på mig nu! min skitunge till brorsa snodde med sig datan hem till pappa i typ torsdags.
så nä, jag har nte kunnat uppdatera men nu kan jag iaf igen :)
skolan började idag, var inte ett dugg nervös. det är inte som att börja på högstadiet precis..
då var man bara en liten sketen sjua som var rädd för niorna, haha. nu har man stadigt kött på benen så nu skiter man i dom andra, har folk respekt mot en själv har man respekt mot dom, annars inte.
men det gick iaf bra idag, lärde känna mycket nytt folk :) går nu på praktiska i ystad, omvårdnad. slutade kvart över tolv idag, chill ändå. ikväll ska jag försöka göra klart mina test på datan så jag kan klara mitt äckliga moppekörkort..
sen ska jag kolla one tree hill ofc, har ju första boxen nu. yeah well, nedanför kommer lite, lite bilder från dom senaste dagarna.. har haft fullt upp every day men ni får bara del av lite för jag pallar inte berätta :)


efter att jag hade övningskört i onsdags så mötte jag upp emelie och
kollade runt i olika affärer, det här är vad jag köpte med mig hem.


en röd tröja från H&M som sitter skitbra.


as sexig bh, den sitter rätt fint den med ;)


jeans tights från H&M


"klassiska" skor från H&M.


första OTH boxen och ett packe engångs lösnaglar.. men stryk dom,
jag byggde på mina naglar när jag var och shoppade i malmö i torsdags
så några sketna BO ohlsson lösnaglar behövs inte nu :)


amanda tyckte det var liiide drygt att sitta och vänta på när jag fick
påbyggning av mina naglar ;p


sen mötte jag och amanda upp elin, thessan och linnea för chinabox och
massa skitsnack!

DAGENS citat
elin - "äh det gör henne bara ännu mer äckligare"
jag - "går det?!"
dom andra - "hahahah nej!"


thessan och elin ;p


linnea ;d


amanda likes thaibox, or what?


malmöfestivalen hann vi töser med i lördags också. fett med folk var där, sjukt!

sakerna jag köpte i malmö plus mina naglar får ni se imorgon eller någon annan dag för dom bilderna har jag inte lagt in än :)

love jt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
jt -