29 augusti, update babe's

hallåja!
ja jag vet, har inte uppdaterat.. men jag har inte orkat helt enkelt :)

i onsdags blev det ju malmöfestivalen för min del, stack dit med melissa, bettan, billy och tilda och sen träffade jag även elin och andra inne i malmö. skit nice kväll blev det! riktigt taggad blev man av att stå framför scenen och hoppa och skrika till dom bra artisterna haha :D



i torsdags säger jag inte vad jag gjorde... ;) men på kvällen så följde melissa med mig hem iaf och vi beställde med oss thaimat, så jävla gott :) sen sov melissa hos mig.


älskade thaimat, mwaah!


melissa kränger

skolan i fredags, började halv nio som vanligt och sen avslutade vi dagen vid två genom att gå ner till espresso house och fika med tvåorna och vår lärare. snäll lärare som bjöd oss allihopa! :) 23.52 senare på kvällen tog jag och melissa tåget in till ystad. käka på max och snackade med fyllehungar, skitkul haha! lite över ett kom andre och jon och sen tog vi en taxi hem till andre. chilla lite till VH1 och sånt, sminkade och klädde ut killarna till flickor också haha. somnade typ halv fem?



jag sminkar en berusad andre haha :D


och melissa sminkar en berusad jon ;)


jag, jon och melissa ;p

igår tog jag och melissa tåget hem vid tolv, direkt hem och fräschade upp mig sen jobbade jag från 14 till 16.
efter jobbet följde jag med mamma och handlade lite räkor och sånt till kvällen. min lördagskväll bestod alltså bara av att ta det lugnt, käka räkor, vindruvor och annat gott, läste tidningar och kollade one tree hill, duschade en lång dusch och såg film med mamma. riktigt skönt! kan inte komma ihåg senast jag var helt själv en lördagskväll och bara slappna av? sjukt härligt iaf :)

haha måste fan berätta en äcklig sak som hände mig igår.. jag käkade ju räkor igår som sagt.. jag gick ner i köket och hällde över räkor från räkpåsen till en skål som jag sedan tog med upp till mitt rum.. ja så när jag då sitter där i min säng och äter mina räkor och kollar one tree hill, så ska jag ta en ny räka och tittar inte i skålen.. men det var ingen räka jag fick tag i.. det var en jävla monsterfisk med svans! asså jag svär, jag fick panik och kallade på mamma direkt haha!



inte så värst bra bild men.. jag hade suttit där och ätit jätte många räkor
från skålen och inte märkt ett skit, men under alla räkor låg denna äckliga jävlen!


ser ni ögonen och munnen? i verkligheten kunde man se tänderna också.
den var värsta missbildad, hade typ en öppning i halsen så man såg en massa trådar
och skit och mög inne i halsen :s vettifan vad det är för något,
men ett jävla monster är det iaf! fyfan haha!

iaf.. ;p idag sov jag ut ordrentligt och sen gick jagupp och åt en dunderfet god frukost.
sen kom mormor och kim på besök, snackade lite skit och så :) vid tre körde mamma och jag och handlade skor till mig i komstad.



söta va?


stövlar, utan klack för en gångs skull!

efter det åkte jag hem till emelie, stack och sola med henne och efter det åt vi på bertils. trevligt trevligt ;p också har jag städat och tvättat ikväll, så duktig jag kan vara va? skämtåsido, nu ska jag slagga :)


just det, innan jag avslutar.. tänkte lägga in några bilder på vad jag köpte när jag var i malmö och shoppade i förra veckan. dock inte allt, men here it comes.


ett par nya lacktights, mina andra har nästan tappat all sin glans. dåligt!


örhängen från gina


tröja från gina, love it


en tröja från H&M med krage som hänger ner vid brösten, skit mysig!


köpte även dessa stövlar med klack och kedjor från Din Sko. 600 :-
I LOVE SHOES, haha (L)


byggde även på mina naglar i malmö ju :) dom fick sätta det vita längre
ner på mina naglar än vanligt, eftersom mina naglar är så otroligt korta
egentligen. 395 kr kostade det och dom sitter fortfarande kvar finfint ;)

well, godnatt!

love jt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
jt -