7 augusti, förlåååt!...

... men det är fakiskt inte mitt fel att jag inte har kunnat uppdatera på hela veckan!
min data hos mamma
har fede mycket virus så det är sinnes, drf har jag inte kunnat uppdatera.
har kliat i mina fingrar som tusan
hela veckan men nu kan jag iaf blogga igen eftersom jag är hos pappa tills på fredag :)

jaha vad har hänt denna veckan då? hm, i måndags åkte jag med min familj och mina kusiner till danmark. åkte till bakken där vi åkte karuseller hela dagen och käkade gott. roligare än förväntat faktiskt! roliga karuseller var där också och inte såna fjuttiga barnkaruseller som där brukar vara på såna ställen.. hade skitkul på tågresan hem också, satt och skrattade åt gamla minnen och sånt, haha. kom hem vid ett tror jag? sen sussade jag nöjd.

i tisdags vaknade jag sent, låg kvar i sängen och kollade på unga mödrar och massa andra tvprogram.
sen duschade jag och fixa mig och sånt, sen vid åtta gick jag ner till filmgiganten och mötte melissa aka my bitch ;)
hyrde film och handla godis, var ute några timmar och träffa tomelilla folket och så. sen stack vi hem till mig och kolla på skräckfilm och hade det mysigt :)

i onsdags gick vi upp tidigt fan, redan åtta :s tog bussen in till ystad med mamma vid halv tio och sen hade jag trafiklektion från tio över tio till halv tolv. efter det gick jag och mamma och fixade en massa ärenden, hämta ut mitt nya pass (som jag snart kommer behöva ;)), handlade hem webtester till mitt körkort och lite såna saker. sen gjorde jag även ett till hål i mitt öra, damn i love blingbling! har nu sju hål i öronen, har nämligen gjort två andra i början av sommarlovet också :) sen gick vi och fikade på ett café och tog sen bussen tillbaka till tomelilla där olivia mötte upp mig. mamma insisterade om att jag behövde nya skor, så vi följde med till boan och handlade nya skor till mig. riktigt billiga var dom, kostade bara 79.00 spänn och dom ser bra ut också. så får vi väl se hur länge dom håller... haha. well, efter det var vi kvar i byn i några timmar, träffade på annat folk bl.a emelie, amanda och melissa. hände lite drama som vanligt men det var bara kul. bor man i tomelilla så är man rätt van vid sånt nu.. aja, vid nio tiden gick jag och emelie hem till henne och käkade. sen drog vi vidare hem till mig och badade bubbelbad och kollade skräckfilm. en perfekt onsdag kväll helt enkelt!

i torsdags vaknade jag brevid emelie. vid tio kom olivia också och efter att vi alla hade ätit frukost tillsammans så skjutsade vi hem emelie och sen körde mamma, jag och olivia vidare till ikea. var där hela dagen men jag handlade bara hem en matta och några ljus till mitt rum. olivia och mamma var sinnesjuka där inne, skulle gå och kolla och handla i flera timmar. nästa gång får dom fan åka själva haha! kvällen spenderades med min kära mamma, åt jordgubbar och kollade på film.

igår tog jag tag i mitt rum och städade det någorlunda fint, tvättade min tvätt och duschade. såna nödvändiga grejer ni vet ;p gick ut och solade lite med mamma som låg i poolen och stekte, sen vid tre kom tilda. kollade på one three hill, just love that show. packade ihop mina saker och åkte hem till pappa och klockan sex åkte tilda och jag ner till thairesturangen och käkade vilket var jävligt gott. sen mötte vi upp emelie och träffade lite andra folk, sen åkte vi hem till mig. körde runder med tildas och min moppe haha. lekte även mobil leken igår och jag fick skicka iväg rätt så grova sms till några personer bara för att slippa springa runt huset haha :p men men, jag är inte den som är den ;) svenne kom också ut en runda och snackade lite skit med oss inatt. somnade halv sex imorse, vettifan varför men vi blev inte trötta förräns då.

idag åkte dom andra hem rätt tidigt och jag har bara sofftat.. men får snart dra röven härifrån för jag ska träffa melissa aka my bitch på stationen klockan åtta ;D ska även dra upp till sara en stund och träffa hanne med andra ikväll, sen ska vi ta tåget hem till melissa ngn gång ikväll när vi känner för det :) imorgon blir det träffa elon, bloggar mer då!

see ya, don't wanna be ya ;)



bitche's på stationen



blingbling


yummie!


emelie och jag i bubblorna


"you lookin' at me, huh?"


iskall cola i mitt hjärta (L) haha


och thaimat också! :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
jt -