8 augusti

tjo bitch

w'zzzzzup?
själv sitter jag och taggar till some sweet music, så jag är på topp as always ;p

blev ändrade planer igår (as always det med). eftersom vädret var dåligt sket jag och melissa i det vi skulle göra och ist åkte jag hem till olivia hunbun där hon och hennes karr hade huset för sig själva. kollade på en film med megan fox, satt vid datan, snackade skit och sen tog vi även en runda ut till spjutstorp med moppen och kollade läget. gjorde en fett knäpp grej också, men inget jag nämner här eftersom jag misstänker att mina kära päron läser my blog? ;) well, kom hem halv ett med en film i handen som jag lånade av olivia. "hooking up! hette den och jävligt kass var den. dom praktiskt taget knullade igenom hela filmen och den hade ingen handling. som en fattig p-rulle typ, isch.

idag har jag varit med elon sötboll :) hämtade henne på stationen kvart i två, sen hyrde vi film och handla hem godis. har bara myst hela dagen och kvällen. såg filmen "total eclipse" som för den delen också var kass. hyrde den bara för att leonardo di caprio var med i den, läste inte ens handlingen ;p handlade typ bara om att han var knullkompis med en skallig gammal ful gubbe, not to recommend om jag får bestämma. såg också "she's the man" som jag aldrig hade kollat på förut men jag tyckte den var rolig som fan. gissar på att dom flesta av er har sett den, men om inte? gör det :)
ja, elin åkte hem för inte så länge sen så tänkte plugga lite på vägmärken och sån skit nu snart.
måste verkligen göra det eftersom jag har min första körlektion imorgon och jag tänker inte floppa den, sådeså!

och just det, jag har huset för mig själv från imorgonbitti till torsdagkväll, så det är bara till att höra av er om ni joinar ;)

so long suckers!




elin inne i filmen och ofc, hennes snusklubba i munnen =)



hata är ett starkt ord, men för svagt för att kunna beskriva mina känslor för dig. skanky hoe

jt

Kommentarer
Postat av: anonym

fan vad het du är vill bara köra in min kuk i dej i alla dina hål o patta knulla dina fina bröst :D min kuk e 23cm o e riktigt uthållig i sängen ;)

2010-08-13 @ 04:17:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
jt -