godmorgon?

nej, jag vaknade faktiskt klockan tio :) så godmiddag kanske?
äh.. sitter här nu helt klar och väntar på att klockan ska ticka fram till kvart över ett så att min lilla mormor kan komma och hämta mig, hon ska nämligen köra mig till ystad där min körlektion är. vill bara få detta skitet gjort nu helt ärligt! efter lektionen åker jag antingen hem eller så stannar jag kvar i ystad och kollar lite affärer med emelie som redan är där :) ikväll blir det nog bio med frida och imorgon ska jag åka och shoppa i malmö med bästa amanda :) jao, livet rullar på som det ska..

förresten, jag är medlem på statist.se som är en sida som man kan bli medlem på om man är intresserad av skådespeleri och om man letar castings osv. har varit medlem där ett bra tag nu eftersom jag alltid har velat bli skåderspelerska. det har alltid varit min stora dröm, så länge som jag kan minnas.. har fått några "inbjudningar" till inspelningar innan men alla har varit i typ stockholm osv så dom har jag fått skita i.. men iaf, har fått ännu ett mail nu på om jag vill komma till en inspelning i båstad och spela in några scener till en komedifilm.. problemet är bara det att det är den 24 augusti och det är andra dagen i skolan för mig så jag vet inte riktigt. jag ska ta ledigt från skolan redan den 31 augusti sen igen, plus att jag ska skriva upp i kristianstad ngn dag så det blir mycket ledighet jag måste ta från skolan osv. vad tycker ni? jag får fundera på det helt enkelt :) och jag fick ta med mig en vän också om jag ville det btw.


ja jag vet att man inte ser så bra, men zooma in då om du inte fattar (I)

ayah, nu måste jag gå. mormor kommer ju om sex minuter nu. update you later!


pusslove jt


bild från i lördags.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
jt -