hemma igen!

fyyyfan vad skönt! kom hem för typ en timme sen, har varit och övningskört i ystad och denna gången satte jag allt! så nu slipper jag iaf dom lektionerna! nu har jag bara några teoritester till kvar på datan och sen ska jag skriva upp..
har tid i kristianstad på torsdag för att skriva upp men vet inte om jag ska ändra tiden eftersom jag inte känner mig riktigt säker på teorin.. och den där uppskrivningen ska vara rätt svår har jag fått höra, vet en idiot som fick göra om det FEM gånger. okey, inte så konstigt med tanke på vad han är för person och vilken familj han kommer ifrån, men ändå. plus att det har blivit mer svårt och avancerat att ta detta kortet/skriva upp eftersom att reglerna har blivit ändrade ju. många som jag känner gick dit EN gång i TVÅ TIMMAR och sen skrev dom ett fjuttigt prov och sen fick dom körkortet i handen? dom kunde fan lika bra fått det med flingpaketet i affären då.. det är ingenting jämfört med vad man får göra nu för att få det jäkla mopedkörkortet! men men, kan ju gotta mig i tanken att jag kämpar iaf för det jag vill ha ;) även om det nästan kostar fem tusen haha!

well, innan jag övningskörde så var jag hemma hos farmor och snackade lite skit och kollade på tv. min farmor är så gullig och kör mig fram och tillbaks från körskolan (a) jag slutade skolan idag ungefär kvart i ett eller något? sen gick jag och några till ner och fixade busskort och lite sånt skit och eftersom min körlektion inte började förräns 15.10 så kom då farmor och hämta mig kvart i två. intressant va? haha.

aja, skolan gick klockrent idag också. så mycket nytt och trevligt folk, kommer bra överrens med alla. än så länge.. ;) haha ;)

nu tänkte jag hoppa in i duschen och sen ska jag äta kräftor till middag med pappa och theo, min guldklimp.

love jt



storasysters kille!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
jt -