Hot or Not?




HOT!

jag har inte nämnt något om detta för er i bloggen men... på onsdag natt så åker jag till TURKIIIET!
och det är hot just nu om något! ska dra dit med tilda och hennes familj, kommer bli galet fett :D
fatta vilka fest ställen där är?! party all night long, mhhm ;) ska spendera min tid med att sola, bada, shoppa, äta god mat och festa! nice! ska bo i side i en lägenhet, jag och tilda ska dela rum. varje rum har varsin balkong, sweet! stannar där i nio dagar, kommer hem den 11/9 :)



så ser det ut i side, egna bilder kommer efter resan ofc!


NOT!

ett big nono för mig är kindpiercing. såg en tjej med det idag och det är så fruktansvärt fult! piercingar går bra på nästan alla andra ställen på kroppen, men fan inte kinderna. alla får ha sin åsikt och min är; nej usch och fy till det :)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
jt -