i skolan

tja bitche's. sitter i skolan nu, hade egentligen sovmorgon men det visste jag inget om eftersom det bestämdes igårkväll.. bara jag, emma och pernilla som kommer ha sovmorgon nu varje tisdag tills framöver för det är bara omvårdnadseleverna som har det. jag hade fan kunnat sova till typ halv nio fan :( men jag får väl trösta mig med att jag kommer ha sovmorgon nu dom närmsta 11 dagarna som kommer efter imorgon så ;) ah jag längtar så in i helvete! måste börja packa idag också efter skolan! har inte börjat packa ens och jag kommer knappt ha tid för det imorgon heller eftersom jag ska va hos tilda halv åtta på kvällen. måste somna tidigt ikväll också eftersom vi ska va uppe typ hela natten imorgon, vårt flyg går liksom 03.20 ;p jaja nogbabblat, nu ska jag kolla lite bloggar :) 


love jt


what goes around, comes around! så går det när man tror att man är mer än vad man är, jävla slampa ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
jt -