mystime!


nu är mitt rum städat och fint, applåd till mig! har precis varit nere i byn och hyrt film och handlat lite nödvändiga grejer så som godis, tandborste, ansiktstvätt, tuggummi osv :) hyrde "flickan från ovan" som jag ska sätta på nu, den verkar faktiskt riktigt bra. så får vi se sen om min magkänsla har rätt.. ska hoppa in i duschen efter filmen och skrubba mig fin, sen ska jag dra täcket över facet och sova! imorgon har jag körlektion igen 13.40 och då går det inte att man stiger upp klockan ett vet ni ;p

ayah, älskar att ha en "johannadag" lite då och då, det behövs fanemig.. :)

pusslove jt


en gammal bild på mig från sommaren 2009..
visst var jag söt? (a)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
jt -