SO LOOONG SUCKER'S! (D)

sitter för tillfället och taggar så inuttahelvete till MOHOMBI - BUMPY RIDE shalala (D) gaaash, mitt plan går om cirka 30 timmar, jag kan fan inte vänta! jag ska ha det så jävla gött där nere med tilda och hennes familj. bara bada, sola, festa, gå ut på barer, shoppa, äta, åka på utflykter, ja allt möjligt. deluxe! beat that bitche's ;) så kan ni andra sitta här hemma och ruttna :) okey, vissa då bara, alla dom som förtjänar det kan ruttna men dom jag tycker om får ha det så bra ;p förresten, om planet skuuulle krascha så vet alla som jag älskar, att jag älskar dom högt! ville bara ha det klart haha (a) om tio minuter kommer jag inte ha tillgång till data mer.. vet därför inte heller om jag kommer kunna blogga imorgon.. så därför säger jag det nu. BYE SWEDEN, AND HEEELLOO TURKEY!!!!!! :D



i någon av dessa lägenheterna ska vi bo i!



SCORE!



BIG LOVE, JT :*



Kommentarer
Postat av: IZZI

Sugen på lite gratis shopping? http://www.gratis5.se/user/register/megasus87 är den absolut lättaste sidan att få gratis presentkort! Det räcker med att värva 4 vänner för att få 300 kr i presentkort på valfri butik! För 500 kr räcker 7 värvningar. Jag har själv fått ihop 500 kr på bara några dagar!!

Bli medlem du med, du får 25 gratispoäng om du anger mig som värvare!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
jt -