1 augusti, godmorgon!

godmorgon! eller ja, vaknade för en och en halv timme sen men ändå :)
skönt som fan att få sova ut..
i fredags så blev det lite ändrade planer ändå, mamma kom och hämtade mig hos
pappa vid elva och sen körde vi och hämtade upp paulina hos hanna.
åkte hem till mig, kollade på film och satt vid datan och hade allmänt trevligt.
längesen man träffa den bruden, så det var skönt att få snacka lite skit.

igår vaknade vi vid elva och efter en timmes tid åkte paulina hem. jag gick och
duschade och sånt, sen stack jag och jobbade från 14-16. efter jobbet gick jag
ner i byn och snackade med senada, var inte hemma förräns halv fem så jag stressade
som fan för att hinna fixa smink och hår och sånt.. men jag var klar med allt på 55
minuter, rekord förfan haha (a)  sen gick jag och mötte theresia och mathilda och sen drog vi till
rebecka där festen började kl sex. hade riktigt trevligt igår, men det är
som alltid med my "crew";p grattis i förskott rebecka och tack för festen! förhoppningsvis
lägger du väl upp lite bilder på din blogg snart så att jag kan sno några av dig ;)

nu ska jag kolla tv och äta körsbär, sen ska jag ta ett bad.

see ya








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
jt -