14 december, uppe med tuppen!

jag har sugit på att uppdatera, yeah I know. men jag har faktiskt glömt min kamerasladd hos mamma och det är ju bara sååå tråkigt att blogga utan bilder! ska iaf uppdatera om mina senaste dagar i eftermiddag tänkte jag. well, jag vaknade för lite mer än en timme sen, alltså HALV FEM PÅ MORGONEN och nu är klockan HALV SEX och jag sitter och bloggar? is that some crazy shit or what?! haha, satte på mina plåster halv fem och sen kunde jag inte somna om.. är inte ett dugg trött heller vilket är jävligt wierd. men det slår mig väl i bakhuvudet senare under dagen. 07.30 ska jag vara hos gynekologen i ystad. tydligen är jag gravid (?!) igen och nu har jag gått så lång tid att jag måste behålla ungen. and yes it sucks, but what to do liksom? :( ... (haha tänk om det hade varit sant på riktigt?)

nej, bara retards falled for that one. sanningen är att jag ska plocka ut min p-stav, därav plåstrena jag satte på innan. jag kommer dööö av smärta, bokstavligt talat. man har ju fått höra hur ont alla andra har haft när dom har tagit ut sina för att plåstrena inte har hjälpt osv. btw, någon som vet hur "plåstrena" stavas? eller det kanske stavas så? who knooows, nu ska jag börja fixa mig iaf :) ciao!


jag och theo lekte i camen igår, märks att jag är världens bästa storasyster va? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
jt -