8 december, nu jävlar närmar det sig.

godmorgon! eller ja, vaknade helt klockan elva, but still :) sitter här med en kopp oboy i handen och lyssnar på gamla hits från 2005 på mtv. tänk så många hit låtar som man glömmer bort när tiden går? därför är det bra att ha spotify så man kan samla alla ;p strax tänkte jag städa mitt rum, för är det något jag hatar så är det när det är stökigt! det kanske inte märks alltid, när man kommer in på mitt rum, men så är det faktiskt. om mitt rum är ostädat, blir mitt humör en aning sämre, och är det städat så är jag oftast på bättre humör :) för er som inte visste det så är jag lite av en perfektionist, när jag väl är igång och städar så ska ALLT stå rätt på sin plats, inte ett damkorn får synas osv. det kan man kanske inte tro om mig, men that's the way it is :)

btw, idag är det ju den 8 december.. det går med raska steg till julafton och nyårsafton, sweet! ska snart börja handla julklappar på riktigt, tycker det är skit kul. måste även fixa en nyårs outfit! och det måste vara snart för jag vill inte stressa detta året.. men whatevah, I deal with the problems when they come! :)

JUST FAN! jag ska ju egentligen bygga på mina naglar kl. 15.00 idag kom jag på! ah, får ringa in och ändra tiden eftersom jag och johanna bestämde att vi ska ta det om ca en vecka ist, så att dom verkligen håller till nyår.

nej, nu ska jag maxa mina högtalares volym with some wonderful music och sedan städa, so...
smell ya'all later!

never give up, it's such a wonderful life. (originalbilden till bloggens visningsbild -->)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
jt -