fan, jag borde sova

haha ja det borde jag fanemig.. men jag vill inte helt enkelt!

ikväll har jag varit och badat med kim i simhallen, simmade 30 längder. ska dit nästa onsdag igen och ska då simma 40 längder och sen nästa gång 50 osv, osv. älskar att simma! :) efter badet mötte jag upp söta amanda och solade med henne i 16 min. det var ett tag sen sist. väl hemma har jag kollat på paradise hotel, ätit, tjänat ihop 200 kr, gjort mina ansiktsmasker och nu tänkte jag avsluta kvällen med ett one three hill avsnitt. har laddat ner alla säsongerna på datan, love that damn show! efter det ska jag faktiskt sova för jag ska upp kl 06.00 imorgonbitti. efter skolan drar jag, elin, amanda, limpan, thessan och linnea till novalund och shoppar julklappar, ska bli jätte roligt att få träffa alla på samma plats igen!


"so I like what I see when I'm walking pass the mirror!"

see ya, don't wanna be ya!

Kommentarer
Postat av: kasim

kolla snyggingen ! :D <3

2010-12-08 @ 23:56:26
URL: http://kasims.blogg.se/
Postat av: martin

riktigt HET ;)

2011-01-13 @ 20:53:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
jt -