here you go

i'm back! har precis kollat klart på paradise hotel och ana gina show. fyfan vad ana gina är härlig haha, speciellt när hon spelar syster khadidje! jag skrattar alltid lika mycket när jag får höra henne :D och bra att julia fick stanna kvar i ph förresten, hoppas nu fan att hon står fast vid sina ord och lyckas slå ut johannes! fattar inte hur en sån snygg brud som julia kunde falla för johannes från första början. han är ju liksom.. skitful? aya, vad har ni haft för er idag då? :D själv vaknade jag upp brevid madde & michaela i min pappas säng haha. dom spenderade natten här igår eftersom vi hade hela huset för oss själva. vi kollade på "skräckfilm", snackade skit och åt chokladpudding. mysigt! avslutade natten med ett par avsnitt av desperate housewives säsong 4, sen sussade vi sött vid halv fem.
denna dagen har dock bara bestått av att relaxa till max! är ledig från skolan imorgon, vilket är skönt. har bara varit i skolan en dag denna veckan pga snöovädret. så "fruktansvärt", va? ;) nej nu ska jag kolla på oändligt många avsnitt av bästa desperate housewives och efter det ska jag nanna, när jag blir trött vill säga. sleep tight!


for the record, idag så fyller min första tatuering fem månader! haha ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
jt -