if nothing goes right, go to left!

hello there!

nu har jag varit uppe i hela fem och en halv timme, kan ni klå det va? :D haha usch nej, det är ingenting att försöka klå, somnade halv sex imorse och steg upp klockan tre x) på dessa fem timmarna har jag iaf dammsugat och torkat golven på nedanvåningen, duschat, handlat med pappa och petra och ätit en skitgod middag! ikväll skulle jag & joppa egentligen åka till malmö, åka limousine och festa haha :p men vi får ändra våra planer eftersom mesen som egentligen skulle köra oss till malmö, vågar inte pga väglaget. i vilket fall som helst så kommer joppa strax hit och vi ska föra lite här. så just nu ser det ut som att vi ska åka och festa i ystad hos elna (den snälla strippan som jag alltid kallar henne, haha) ist, men vi får väl se senare vart vi hamnar :)

imorgon ska jag åka till danmark med pappa och petra, och en jävla massa folk från IF Metall. vi ska till köpenhamn och vara där hela dagen på julmarknaden på tivolit :) alla ska ta bussen härifrån 9.45 och det kommer säkert ta lång tid att köra i denna snön.. men det tycker jag bara är mysigt :)
hur som haver, här får ni lite bilder:


så här såg det ut när frida och jag skulle gå hem till jimmy förra fredagen.
tog en hel timme och jag trillade tre gånger mitt på vägen haha!


världens goaste tomtenisse

dagens inköp:

mums fillibabba!


dagens middag som förövrigt var jätte god.
är jag en topp bloggare nu när jag lägger ut bild på min mat? pfft ;)

hörs senare eller imorgon! LOVE

Kommentarer
Postat av: Frida

Haha jävla oväder förra fredagen men fan vad kul ändå :-D <3

2010-12-05 @ 00:24:44
URL: http://folofsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
jt -