i'm just another dramaqueen

tänkte bara slänga in några bilder från dom senaste tre dagarna innan jag går och lägger mig, är nämligen väldigt trött.



bilder sen julmarknaden på tivolit i köpenhamn. där var otroligt fint framåt kvällen när man
kunde se alla ljusen överallt. åkte fritt fall ca 10 gånger, iiih vilken jävla adrennalinkick!
alltid lika roligt!


synen som ni ser ovanför denna texten, var det jag spenderade min dag på igår.
mös med min tre veckor gamla kusin NOEL, så jävla goooo! han somnade varje gång han
låg i min famn (a) kusinens favorit, indeed.


DAGENS SHOPPING;

köpte denna kavajen fast i svart, den på bilden nedanför. tog denna bilden
från h&ms sida eftersom min kära mobilkamera inte riktigt klarar av att själv visa
hur fin kavajen är :-) sitter riktigt bra på!






när jag kom hem till mormor nu på kvällen gav hon mig dessa fina smyckena som hon
köpte i Spaninen när hon var där. visst lyckades hon bra med sina val?


detta armbandet har jag glömt att visa för er, men det köpte jag iaf häromveckan
för 100 spänn på lindex. skitfint!

nu ska jag bädda ner mig i kims sköna säng och sakta men säkert stänga mina brännande och trötta ögonlock.
hörs imorgon! love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
jt -