jag måste verkligen ha varit trött igår...

jag la visst bara in kavajen under "dagens shopping" igår? och det var inte det enda jag köpte. jag var på väg att köpa både det ena och det andra. MEN jag tog mig själv i kragen och behöll en del av mina pengar ist för att köpa upp dom på trosor, halsdukar och diverse skit. kom även på att jag måste köpa julklappar + att jag ska bygga på naglarna om några dagar. det gäller att hålla i sina pengar ibland ;)

här har ni dom två andra sakerna jag köpte igår:


vantar, 60 kr

skitsöta örhängen för endast 30 kr! blev helt förvånad.

nej, nu ska jag gå och fräscha upp mig inför skolan, måste dra om fyrtio minuter typ. see ya!

och btw, JULIA: jag uppdaterade faaaktiskt en hel kvart innan du la den kommentaren igår (a) hehe <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
jt -